Fluuum...

Idag har det helt enkelt vart en flumig dag! Både jag och min kollega har skrattat och vart flumiga! Vilket har vart uppskattat med mycket skratt och många leenden!

Det är så skönt att jobba med någon som är så lättsam och man har det lätt och bra med! E så nöjd när det går så hör bra.

Annars så har jag vart och handlat idag med mamma och bland annat har jag handlat inför Emmies födelsedag! Mohaha <3

Blev god hemmagjord pizza idag prövade lite allt möjligt på den och det blev riktigt gott, vet låter mysko men hade potatis och bacon på den (båda sakerna var redan stekta) Men de va helt okej alltså...

Det har vart en bra dag/kväll så nu hoppas jag på att få sova riktigt gott inatt!

" The point is we don't choose who we fall in love with, it just happens "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback