En aha upplevelse

Idag från ingenstans fick jag en känsla i mig att allt skulle bli okej och att det som jag trott och kännt inom mig bara varit falskt! Kan man tänka sig att allt som jag kännt är borta som poff! Vet inte riktigt hur det här gick till??Eller är det bara jag som skyddar mig själv just nu eller är det sant att det är borta? Jaja tiden får väl visa vad som är sant och vad som är falskt! Men mysko det är vad det är! Och nu när jag sitter och läser igenom vad jag skrivit så inser jag att jag bara försöker lura mig själv, så knäpp man kan vara! hehe...

Det blev en kort aha upplevelse i varje fall som varade i några timmar.

" I just need something to happen, I need a sign that things are going to change, I need a reason to go on and I need some hope "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback