Där blåååste jag bort..

Det var en gång en torsdag då morgonen var små mörk oh regnet föll. Regnet slutade och det blev ljusare men då, det var då vinden kom och tog tag i en! Ojoj va den var stark det var som man blåste iväg!!
Crazzzy det var verkligen var det var!!!


Allt rullar p¨å snart är det helg och det ska bli skönt, har inte direkt nå särskillt planerat så får väl se vad som händer :) kommer nog bli kul!

Och jag trivs så i min nya frippa och hårfärg! Det kom en liten killa idag och sa att jag var jätte fin i håret och att det var suer snyggt på mig! Och igår sa han at jagh ade grymt snygga byxor!! Vissa e bra goa! :)


" Don't waste time on worrying, instead use the time you have to smile "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback