Då var Påskhelgen över!

Ojdå, det har inte blivti mycket bloggande under Påsken! Puh vilken Påsk!

Det började med en mysmiddag med Emelie, Mailn och Mickis i torsdags kväll! Massa med god mat käkade vi och vi blev alla fyra riktigt nöjda! Jag gick och möte upp syrran efter på Oasia var där en kortis tog en öl så det var super mysigt! Träffade masssa roliga människor som jag inte träffat på flera månader! =)

I fredags var det firande hos mormor med mammas sida av släkten! Träffade Dennise och Kajs lilla skrutt Robin! Oj så underbart sött han var! Så i sommar blir det en tripp upp och hälsa på dom =) Det var en trevlig dag och så sen så gick jag till syrran och där hängde kusinen och jag en hel del! Drack massa vin och mööös!

I lördags var det mera Påskfirande hos syrran och då kom pappa med jätte mysigt och en lyckad dag! 15:00 Kom Emelie och hämtade mig och så drog vi iväg till Knivsta och där började vi med att sola och ta ett glas Rosé och bada! Livet kan inte bli så mycket bättre! Åt en jättegod middag med hennes föräldrar som är så himla underbara! Sen iväg till Mickis kusin och lite ÖL! Ännu en lyckad kväll! Och 6 olika djur fick jag se med!

Igår så bakade vi på morgonen efterätten till middagen med Emelies släkt, sen var det solen som gällde! Klockren dag det med! En Extremt rolig och härlig släkt så det känns ju riktigt bra! =)

Idag vaknade otroligt tidigt, sen var det en långpremenix med Emmie och Ludde som gällde det var så härligt att komma ut och bara vara! Sen var det färga håret och sen Alfons show på Ukk med svåger min och barnen =)









" Some say it's gona be allright, but what if in your heart you know it won't "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback