Då var det dax igen

Idag så fixade vi det sista inför Eriks present! Den blev kanon! Riktigt roligt att se och tack vare Louise en annan kollega och vän fick vi tag på flera olika foton på honom! Vilket var perfekt! :) LYCKA!

Vi gav honom alla saker idag och jag tror han blev lite små chokad över vissa saker men väldigt glad så det var bra :) Det klart det blir tråkigt att han åker iväg men LYX för honom, sen så får vi Ludde som e också en grym person!

Direkt efter jobbet så var det systemet som gällde, måste bunkra upp inför Valborg! Det är viktigt så det inte fattas något när Valborg är här! Jag hade även tur, när jag kom dit var det knappt några där och när jag stod där och betalade så var det massor, så tur för mig! :)

" Suprise me once and I will smile for a long time "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback