Back....

Ojojoj vilka dagar jag har haft!!

I fredags underbara fredag, sp hade jag mys kväll med Emmie och Ludde för Tompa skulle jobba på Oasia den kvällen/ natten! Va mysigt vi hade! Käkade god, goood tacos med massa gott till! Sen var det mys i hög klass! Lillen är ju för underbar, jag smälter om och om igen! Det var så härligt att få träffa Emmie och bara få snacka om allt mellan himmel och jord! Åååå va lycklig jag var efter den klockrena kvällen!





I lördags var det dags för fix av håret! Nu blev det oranget!!! Shiiit så bra Fia är!!! Hon är helt bäst på att fixa hår! Och inte bara att få fixat hår så fick jag ovh Fia även sällskap av Emmie och Ludvig! :) På kvällen så va vi ett gäng hemma hos Lisa och käkade sushi sen var det bowlaget! Gissa vad, jag förlorade igen!! Hahaha! Men jag hade det bra med mina öl!!

Och idag söndag så fyllde lilla eller numera stora Ella 4 år! Oj vad tiden går fort! Hon är ju så underbar och det verkade som om hon njöt av dagen till fullo :)


" It's amazing how fast we can forget all the great things we shared "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback