Veckan som gått!

FÖRLÅT tisse!!!! jag vet att jag inte sköt bloggen :P men denna vecka har det vart fullt ös!
Galet mycket i måndags och tisdags var jag däckad av ont i magen och mådde illa!! Blä och fy!!
Tur iaf att ´jag klarade mej udan helt okej iaf! peppar peppar ta i trä :D

I onsdags kväll kom min syster Annika hem från Centralamerika!!! Gud så fantasktiskt underbart! Möte henne med mamma och andra syrran på Arlanda! Hon såg så frisk och brun ut! OTROLIGT vacker måste jag mins sagt säga!!
Känslan var UNDERBAR!! Och man blir så glad när man tänker att snart e du hemma!!

I torsdags fyllde mamma 50 år, på dagen jobbade jag men när jag hade slutat, så åkte jag direkt hem och korkade champange och bara mös med släkten och god dricka och mat! :) Det kunde man absolut inte klaga på!
Det blev en relativt lugn och fridfull kväll man skulle juh upp och jobba dagen efter :P

I fredags var det jobb på dagen och dagen gick fort :) YAY
Sen var det snabba ryck hem men det gick inte fort för bussen kom aldrig väntade två gånger om på den så jag blev smått sur och stressad! Men men man tar nya tag och kämpar du vet juh hur jag är!
Åkte hem till mamma för den kvällen hade hon fest och det var TREVLANS att få träffa mammas vänner och så :)
Blev helt okej tidigt för mig inte för tidigt men det var en bra tid att lägga sig!
Vaknade upp hemma halv tre då var ingen hemma men vid kvart över fyra kom båda systrarna och ena syrrans fästman infumlandes!! Gu så kul det var att höra dom!!! haha

I lördags gick jag upp med tuppen, sedan började en lång och väldigt mysko dag/kväll.
Jag mötte upp Fina och Emmie vid Fyrishov där vi intog relaxen och det var så skönt knappt några människor inne på relaxen så vi flummade omkring mer än vanligt och hade det riktigt mys!
Men efter ett tag började mysko känslan och stressen komma krypandes så då var det bara att göra sig i ordning och skynda ner på stan i smått dugg regn! Tog en sväng förbi systemet och en cupidosallad men aptiten var iinte så stor hos oss tre! Sen skickade vi hem Fina och gav oss ut på jakt efter presenter! Som efter många om och men blev av tog ett bra tag innan vi fann det vi blev nöjda med! Redan där började allt gå smått galet.
Vi tog nya tag fixade oss hemma drack energidryck och blev galet spraliga och pratiga!
Vi kom till fina där vi åt Pizza och drack bubbel härligt kombination!
Efter ett tag dök Jake upp med bror sin, det var trevligt!=)
Kvällen slutade med att det blev splittring på alla jag och Emmie hamnade på Oasia tog en drink gick till pitchers en snabbis drack lite lite lite av en Öl sen gick vi och köpte Kebab vilket vi båda trök i oss efter en riktigt rolig bliförd med en underbar Taxichaffis! =)
liten uppdate blev det nu..
Blider läggs upp så snart jag fått in dom i datorn så håll i hatten =)

Saknar dej men inte många dagar kvar nu!
//snake

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Verkar som att allt springer på!

Hoppas våren är lika snabb den också? Här snittar vi väl 18 grader nu, och sol. Mycket trevliga dagar!



Pssst

Ca 53 timmar kvar nu, inte för att jag räknar eller längtar men iaf =P



Kärlek!

Postat av: Fia

Okej n ublev man juh inte ett dugg avvis på dej ;)



Nej, nej du har verkligen inte koll på lägget eller längtar de e helt förståligt klandrar dej inte ;);)



Seee you very SOOOOON :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback