Sol, sol meera soool!!

Hör och häpna! +2 grader och strålande sooool! helt kanon väder.
Hade en mysig lång promenad med mamma och kajsa i detta vår väder. Vi gick runt luthagen och stabby ( emelie, där fia bodde förut om du minns? så du kan lokalisera bättre, inga förvirringar här icke!) Kajsa var så himla sprallig, hon jagade både mej och mamma, hon tyckte ABSOLUUT att vi skulle behöva springa. Hon hoppa omkring och kasta pinnar och snö omkring sig för få igång oss. Meeen tyvär så va hälften en svårflörtad publik (mamma) så det slutade med att bara jag far omkring som en tok och hoppa. Vad säger man? solsting?






Jag var hos Morgan och Fina igår och mös också, vi skulle hämta finas cykel men till våran besvikelse såg det ut typ så här:


Så vi kände att det inte var så nödvändigt att få hem cykeln just då, våren är ju trotts allt på väg=) så vi traskade vidare i det vackra vädret. Mogge fick låna mina solbriller för det vart så ljust för lilleman. Jag tycker dom satt utomordentligt bra.



Oh snart skorpovich så kommer vi sitta med en varsin stoor kall och glassa i solen, LÄNGTAR! så säg? kommer du vara hemma på min födelsedag?

All my love 2 you


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback