En låång dag idag!

Tisadag i fias lilla värld :P
Jahapp då var yttligare en dag den här veckan gjord.  Jag sov så fruktansvärt dåligt inatt, har inte sovit bra på ett bra tag men inatt var det extremt! Vaknade hela tiden av varje vändning jag gjorde och om jag lyckades sova så drömde jag bara dumma drömmar!! Men jag jobbade igen idag vilket var kul ska inte klaga, men det kändes dock som om den aldrig skulle ta slut! Men de gjorde den så det var underbart jobbade dock lite längre än vad som var tänkt :)
Mötte mamma på stan och fick skjuts av henne till Ica Maxi där handlade jag på mej lite smått och gott!  Sen fick jag reda på att Emmie hade fått magsjuka. Lilla vännen vill inte att du ska vara sjuk! Du ska vara världens bästa friska Emmie <3Snart e de läggdax ska kolla lite på Desperate Housewifes =) wohooo löööv it ;)
Imorgon blir det en tidig morgon igen men men de e sånt vi lever för eller?? hehe


Ska tänka massa, massa på dej söta emelie och lycka till nu!!! Det kommer gå jättebra ska du se sötaste!!!
<3<3<3

//The snake ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback