Sol och Värme =) LÖÖÖV it!

Ja, jag låter fortfarande som en man, den tid som har gått sen du åkte tisse har min röst förvandlats till en mans röst :P Jag skulle nog skrämma slag på dej om jag ringde från en hemligt numer ;)
Igår tränade vi med blåsorkesten sjukt kul det känns så nära nu!!! Wiiiiiii!!!
Idag har vart en underbar solig men blåsig dag vädret har man inte kunnat klaga på eller jo lite på vinden men de gick ändå det var juh inget moln på himelen och solen värmde!
Idag har det dock vart en jobbig intensiv och skrämande dag! Jag kan inte gå in på detaljer, men det har vart en påfrestning att ta sig igenom eftermiddagen! Puh, men nu har det lagt sig för mig TUR.

Emmies första dag på jobbet va det idag e grymt nyfiken för hur det gick för henne=) Mohohoho
Och imorrn fyller en av världens bästaste bästa vän år, jo juste EMMIE. Hon har redan fått present av mej dock
vilket jag tycker e tråkigt! Men som om jag kan hålla mej från att inte köpa en till hallå det e lilla mej det handlar om;)
The big 22 is coming!

Galet vacker =)


Miss yooou very very mucho lilstumpan!!! men Tisse du e en grymt duktig FIGHTER!!!

Keep it strong! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ellentin

ååå!! grattis till världens finaste syster!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback