Funderar....

Idag vaknade jag upp och mådde jätte mycket bättre än igår då jag sov och pluggade hela dagen och var riktigt hängig!!! Usch! Idag var jag iväg till skolan och hade den sista föreläsningen med världens bästa föreläsare nu på fredag har vi seminaruim ska bli rikigt kul hamnade i en bra grupp jag och två till och det gick hur bra som helst!!
Sen så åkte gick jag till Emmie och Ludvig en sväng, vi båda behövde prata av oss rejält om massa olika saker, tur att ,man har varandra så man kan få stöd och tips på hur man ska hantera sina funderingar. Idag har jag funderat från det jag vaknade och gör det fortfarande tyvärr!!!
Ikväll blir det plugg, då jag jobbar imorgon mellan 07:30-16:30, så då blir det inte sådär jätte mycket plugg om man säger så! Nu är det bara några få dagar kvar tills min puma från Polen är hemma!!! HELL YEAH!!!
Och om ännu färre dagar så kommer Viktor hem ska bli härligt!


" You know my name, But not my story "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback