Back to school and the B

Jahappp då är det dags att bli normal igen med skolan!! Idag börjar B kursen det ska bli grymt kul och n uhar vi även världens bästa föreläsare denna delkurs vilket är helt AWSOME!!! Ska bli så kul är riktigt uppspelt nu innan jag ska ta och börja gå till skolan då jag inte vågar cykla i det här mysko vädret!!!
.
.
.
.
På fredag om allt går som det ska är lite strul med pappersgrejs så ska jag tillbaka till min gamla arbetsplats och jobba några timmar! Så himla kul :D Det känns som året kommer bli bra n uefter en små tuff start så faller alla pusselbitar på plats!!
.
.
.
Och tänka sig snart är det helg vilket betyder att pojkvännen kommer hem så otroligt mysko att man kan sakna någon att komma hem till!!! Men jag har ändå tur att han kommer hem och att han orkar pendla, så jävla grym han är! :) Dessutom så är det snart dags för Emelie att komma hem på lov en snabbis!! Dock är jag avvis för hon ska åka till ett varmt ställe udner lovet!!! Kul för henne men buhuuuu jag är liten packa ner mig i väskan :D


" I will never change, I am who I am "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback