Någon gång måste vara den första!

Idag vaknade jag till nästan mörker ute! Burr och blä för det! Jag älskar när det är ljust allt blir så mycket lättare då!
Idag har jag haft seminarie och det gick bra fick även reda på massa skvaller om pubrundan vad som hade hänt senare under natten! Mohahah! Seminariet gick bra även fast jag inte kände mej hundra på det innan så blev det riktigt bra tillslut! :)
Efter det hade jag lovat bort mig till Emmie och jag skulle hjälpa henne med Ludvig idag så hon kunde röja och fixa! Sen hör och häppna, jag var barnvakt helt själv Emmie och Tompa åkte iväg en sväng själva och handla va borta mellan en och två timmar! Gick prima! Lillgrabben har fattat stort tycke om mej ;)
Blev bjuden på en god middag av dom som tack för hjälpen!
Annars bara allmänt pissig och bitter dag, beror nog på vädret! Men men ska inte klaga för väldens absolut bästa Viktor kommer hem imorgon och de ska bli så underbart att ha honom hemma igen :D
"You always make me smile"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback