Tiden går för fort

Jahapp då var det söndag igen och farsdag dessutom!! Eftermiddagen och kvällen har spenderats med pappa och pizzabakning! Otroligt mysigt och härligt :) Blev en hel del New York prat så det var kul! :)
I torsdag kom Viktor hem och vi käkade gott och bara hade det mysigt, sen var det sov dax för jag skulle upp tidigt till skolan! Men va gjorde de om jag var trött när min älskling äntligen var hemma igen! Seminariet gick jättebra så det var skönt! Efter det så var det hem och så skrev vi kontrakt på lägenheten underbart! Efter det var det shopping på stan, hem en snabbis sen iväg till familjen Lindberg Gentzel! En lyckad och mysig fredags kväll blev det hos dom :)
Igår (lördag) var jag först hos Emmie på FM då vi hjälpte söta Elin att fixa sig inför en bal!! Ooooo så spännade och kul  det var!!! Men efter det snabbt hem till Viktor sen hade vi en total slappar och mys dag! :)
Idag vaknade vi i normal tid och då insåg jag att det var söndag och klumpen kom tillbaka! Har alltid en klump i magen på söndagar då jag vet att det är dax för Viktor att åkte tillbaka!! Man tror att man ska lära sig och hantera känslan man alltid får men det går aldrig!!! Tiden går för fort när man har det som bäst och roligast!!


" If I could just stop time for a minute I would "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback