Back again!

Jahapp tiden går fort när man har kul! Nu har Emelie vart hemma en vecka och min älskling har vart borta i en vecka nu! Buhuuu, jobbigare än va man trodde det skulle vara!! Det som var bra dock var att vi fick ett extra dygn ihop innan han åkte iväg och det behövdes verkligen :) Hur ska jag klara mig i NYC?!!
??Stora skor??
Kan underlätta med att det är black friday den veckan och det är = Gigantisk re
a i hela staden!! Varför inte passa på när man är i NYC att shoppa :D

!!Mallson!!

Att ha Emelie hemma är alltid lika underbart, och härligt men det plus massa massa massa plugg blir det stressigt men, men va fan bara försöka bita i! Nu har vi metod kurs ämnet börjar växa nu när man börjar fatta men först blev jag fan rädd!!!
I helgen hade vi mys middag hos Oskar som lagade så fint, men dum som jag e äter jag både svamp och kiwi och resultatet av det är att jag inte får behålla något uder den natten till morgonen plus ingen sömn till kanske runt ett, två tiden på lördagen!! Det var länge sen jag mådde så dåligt fy fan!!! Asså usch!! Dock har jag ingen aptit men den återkommer väl!! Men det var en fin kväll och natt!
Kommer sakna dej puman nu när du är iväg!!! Men det är bara sex veckor sen kör vi igen!!
Just köpte nya tanborstar idag vill ha nytt efter helgen, en rosa och en blå!!! Vilken ska jag ta och vilken ska Viktor få ;) hehe
" Everytime I see you, I fall in love all over again"

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jannice Lindell

Stackars dig som blev dålig! Men kul att bli bortbjuden på mat....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback