1 vecka och 1 dag kvar

Nu är det bara en vecka och en dag kvar tills jag åker till NY!! Ska bli galet kul, det finns dock två jobbiga saker med det hela och det är vara utan Viktor i två veckor och en dag efter hemkomsten är det tenta time! Och som jag sagt tidigare denna delkurs är så tråkig så man har inte mycket motivation till plugg!! Så JA jag räknar redan med omtenta i Januari tyvärr!! Menmen det är kanske värt det!!
Idag har jag pluggat och myst med Emmie och Fina hela dagen! Oj, vad lilla Max är liten men stor för sin ålder!!! Så det har vart en riktigt lyckad och bra dag! Men nu tenta och skol ångest!! Så resten av veckan blir det bara föreläsningar, seminariefix och eget plugg så! :)



" All you need is a big bottle of wine and a big joe "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback