Träningsvärk och blåååst

Två snabba dagar! Jisses! Tiden springer förbi just nu, igår så var jag hemma och packade i tre timmar sen iväg igen som vanligt! Men inte länge kvar nu till jag flyttar!!! ÄNTLIGEN!

Idag var jag sjukt trött när jag vaknade ville bara ligga kvar i sängen. Menmen jag gick till jobbet och där gick tiden alldeles för fort, man hinner inte med allt man vill! Efter jobbet så tog jag och fredrik en öl längs ån! det var väldans trevligt! Sen behövde han springa iväg och repa och jag tvätta! Vilken skillnad! haha...

Fan vad jag saknar vissa i mitt liv just nu! Helvete vad det kan vara jobbigt vissa dagar när man bara tänker på de man saknar och inte kan släppa tanken! Blääää, det tycker jag verkligen inte om!


" I used to smile all day long but now I smile just an hour or two "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback