Nu en bort tappad röst!

Jahapp, nu sitter jag här och rösten är bort poff så försvann den!

Har kunnat talat under dagen med vikarien som jag har men jag har varnat honom att imorgon blir det nog bara han som får prata! Hehe, men det funkade hur bra som helst så det var skönt=)

Vanlig dag, många olika händelser som vanligt, många olika tankar om olika saker! Men allt känns lättare nu och nu rullar det på för fullt!

Helgen får jag se ska grilla och ha mys imorgon, barnvakt på lördag sen på lördag kväll blir det annat skoj ;)


 Nu längtar jag tillbax till värmen och en strand som man inte såg slutet på :)

" One day I will shine again and it will be so bright that you can see me again "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback