Barnhelg

Helgen har vart lugn på alla håll och kanter. Har myst med syrrans barn hela helgen lång :)



Idag så har jag vart i Sunnerstagropen med min ena klass och med Fredrik! Det var mysigt och riktigt varmt! Vilken tur vi har som har en sån fantastisk klass! Alla blev så glada över att se oss där och det värmde så otroligt mycket. Vi fick jätte mycket beröm om det ena och det andra så det var jätte härligt! Sen fick jag frågan om att få följa med en och flyga och Fredrik undrade varför jag inte satsar på musiken och startar något. Så det var kul det med:) Summera en mycket bra söndag!

" Think of all the joy in the world, when you leave it behind "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback