Ujujojoj

En helg och några mer dagar närmre våren!

Den här helgen har gått super fort som vanligt, i fredags tog jag det bara lungt. Jag tog de så lungt så jag blev uttråkad! jisses!! Men hade en trevlig middag iaf med pappsen! Det var lite kvalitetstid med honom och det kan behövas till och från!

I lördags fyllde min faster år så var i Stockholm hela dagen lång, var riktigt trevligt och roligt sen på kvällen drack jag lite vin med mellan syrran och en barndomsvän till henne och mig! Vi planerade hennes 25 års fest kommer bli grymt!!!

I söndags var det bandy finalen massa med folk på stan och härlig stämning plus en skön och varm dag :) Tog med mig Ella och Gabriel ner och matade fåglarna..

Idag ojojujuj vilken dag!! Kan liksom inte klaga direkt över att det är måndag eller så men innehållet, totally Crazyyy! Dagen har gått galet fort med massa med olika händelser! Juste, jag har gift mig i helgen! Fick reda på det idag, fick ett väldigt vackert kort och några bröllopspresenter jag och Erik på jobbet! Lite oväntat, vi har även två barn William och Fanny! Fantasi är nog det bästa som finns och se hur vissa kan leva sig in i den är så härligt!

Och ett stort grattis idag till min kollega Elona och hennes fru som fick en söt liten Elion idag :)

" My fear is to lose the memories of you, because what if I never can see you again "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback