Sol och is =)

Ååå vilken bra dag det har varit idag! Det började med att jag vaknade med ett leende på läpparna för jag hade fått sova hela natten lång utan att vakna! Dock somnade jag sent men kände mig riktigt utvilad och redo för dagens match!

Det började med att jag sprang omkring som en galning på jobbet som jag brukar göra nu förtiden sen så var det dags att sätta på sig skridskorna och möta alla femor i en bandymatch! Det var riktigt roligt och vi hade ett bra och roligt lag (vi "lärare" alltså)! Dom var så duktiga och gav ett riktigt rejält motstånd efter de första fem minuterna undrade man om man verkligen skulle orka hela! Men det klart man gjorde det!
 
Sen så var det bara dags med en snabb dusch och slänga i sig lunch sen var det bara att gå iväg och fortsätta vara ute och njuta =)

Så det har vart en grymt bra dag idag och jag har haft ett bra stort leende på läpparna hela dagen lång=)

" Take some time and figure out what makes you feel free "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback