Negativ??

Hur kommer det sig att vissa alltid är negativa?

Det finns en del människor som alltid är negativa och om de inte har nåt att klaga på har de inget att prata om! Visst ibland kan jag vara negativ och klaga och så men inte varje dag de kanske e någon timme max man är det sen går det över! Men det finns vissa osm alltid är negativa, jag förstår inte att man orkar det tar ju så extremt mycket energi och inte bara det man tar energi från andra med!

Slut pratat om det nu! Vad händer??? Det e varmt men blåsigt (varmt är alltså runt 5-8 plus). Jahapp då har man en ny vikarie igen! Suprise! Menmen hon var hur rar som helst och var riktigt grym med barnen så det var skönt! Men ändå det känns rätt påfrestande till och från men ska inte klaga allt har en mening:)

Imorrn är det fredag och mamma fyller 51, förra året vid det här laget hade Annika precis kommit hem från sydamerika och snön hade precis börjat smälta undan. Så myspys imorgon med mamma! :)

Imorgon bestämer jag mig om jag drar till USA eller inte!! AAaa vet fortfarande inte vad jag ska göra sjukt svårt alltså! Jag och Erik på jobbet körde flip a coin om det blev krona skulle jag åka om inte stanna hemma! Kunde typ inte kasta den där kronan så Erik fixade det istället tre gånger krona varje gång! När jag gjorde mitt öfrsök och kronan inte snurrade så blev de klave! Hmmm


" Love is being stupid together "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback