Grått och Blått

Måndag, en dag som denna brukar man inte alltid vara med om! Det var en riktigt snabb månadg även fast det var en lååång dag idag så gick det hur snabbt som helst! Kom till jobbet åtta och vips så var klockan fem och dagen var över! Det är helt enkelt en grymt snabb måndag och det gillas!

Tänkte lägga lite tid på de personer som betyder mycket i mitt liv nu några dagar på bloggen!

Den här personen som jag skriver om idag, hon e helt underbar, så otroligt galet vacker och fin sen har hon dessutom ett hjärta av guld. Och hon finns alltid där när man behöver någon! Hon är generös, sprallig, rolig en helt fenomenal sångare när hon kör bil! Det är en sotr fröjd att åka bil med henne när den ena låten efter den andra kommer och stämman bara blir högre och högre :D
Hon är verkligen en av de få som gör mig hel och hon får mig alltid att le även de dagarna när man tror att all den glädje man haft är slut så lyckas hon få en att hitta tillbaka! Hon är helt enkelt så J*** grym!!

Den andra personen jag skriver om idag är helt enkelt så sjukt underbar och fantastisk människa! Hon är så otroligt fin och vacker både på insidan och på utsidan! Ibland undrar jag hur mitt liv hade vart om jag inte träffat henne! Förmodligen inte lika bra som det är idag! Hon är en otroligt varm och omtänksam människa som gärna vill att de personer i hennes närhet mår bra och har det bra. Hon finns alltid där när man behöver någon och hon hjälper en igenom saker som e sjukt svåra! Hon ger en både stöd och styrka i massa! Vi kan sitta och as garva åt absolut ingenting och bara må bra! Även hon är en av de få personer som får mig att känna mig hel! När hon väl kommer igång så är det nästan inget som kan stoppa henne och hon mer är helt enkelt så J*** grym!

Båda beskrivningarna passa in på dessa två personer! Så egentligen för två varsinna beskrivningar är det en lång beskrivning på två helt underbara personer!

Nämligen.......
 Emelie och Emmie




" Life without friends is like a tree without blossom or fruit "

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Du är ju så...ååh nästan lite tårögd! Haha blandat med skratt! Älskar dig!

Postat av: Emmie

gulle dej!!!! <3 taack för att du kom förbi idag=D det gav mig lite ny energi!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback