En full rulle dag!!

Idag var det ingen vila! Från det jag satte foten på jobbet imorse var det bara tutta och köra! Allt från beställningar, planeringar och springa omkring som en galning!

Det blev en långlång dag idag pga vissa händelser som blandannat står i Unt på webben så fick jag hoppa in och ta lie extra elever idag på eftermiddagen! Herregud att man kan vara så vidrig som människa och ta en massa personliga saker! fy fan!! Alla mina tankar går till er som råkade illa ut idag!

Imorgon är det fredag!! Wohooo gu så skönt dock slutar jag inte förän klockan 17:30 men sen har jag inte en sån sen fredag förän vecka 23! =)

" Almost everyone loves to be loved, but sadly not everyone will experience that love "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback