Sun is shining and I am smiling

Dagarna springer förbi här hemma! Det var ju måndag nyss, va hände med tiden där liksom?!

Två intensiva dagar på jobbet och två sena dagar, kom inte hem förän åtta igår och då var det movietime med Sussi och Marcus! Men suprise jag somnade såklart! haha

Idag har det vart en grym dag som även den flugit förbi, men med ett leende går väl allt fort skulle jag kunna tro, när jag kom hem idag vilket var sju så åt jag lite mat sen kom mami förbi med jordgubbar så vi satt ute på min yttepytte lilla ute plats och hade det trevligt :)

Men nu kommer lite bilder från min (vår) nya lilla lya :) Tänk på att allt inte e riktigt klart och kommer med på bild ;) hehe. Badrummet fotar jag ej ;)

Sovrummet

Hallen

Hall in till badrummet

Vardagsrummet

En till ;)

Lill köket

Här kommer vi att stor trivas det kan jag lova :) Plus så har jag AC, så man smälter inte bort på sommaren ;)


" Every move we take is a way to choose "

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Åh vi bor ju helt perfekt :)

Jag åker till frankrike, blev inget med ulltuna (det gick inte att fixa med inskolnngen) så är hemma om 4 veckor! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback