Student,Flytt+ värme!

Ja, och oj det blev en längre paus än vad jag hade tänkt mig! Inte sådär jättebra kan man väl säga att det var!

Men nu är jag tabax och allt runt omkring börjar falla på plats :)

Det  var typ en vecka sen jag uppdaterade sist så vad har hänt jo en massa,massa, MASSA!

Jobbet rullar på som vanligt känns att det börjar rinna närmre avslutningen vilket känns mysko, men bra ändå! Jobbade bara tre dagar förra veckan för på Onsdagen så tog min söta lilla kusin Emil studenten och han lösav lycka hela dagen! Så klockrent att se! Sen blev det BJ på kvällen inte mitt direkta val, men kvällen var hans och jag hade lovat att följa med så det var bara haka på ;) ( vakten drev och skrattade med mig och om min "gamla" ålder för en sån här kväll)

Sara och Emil

Sofia (Emils vän) & Jag

Dagen efter var det flyttdag, så det var inte så mycket som hände bara en massa flytt och tunga lyft.

Fredags så sket jag i att packa upp och dona då var det sola i Parken med Emmie och Ludde och sen kom även syrran och Sussi förbi! Runt fyra gick vi hem till Emmie och Tompa där vi lagade biffstroganoff sen så var det babyshower för Fina! Riktigt mysigt, annorlunda och trevligt! =) Sen kom jag hem till mamma, Annika och hennes Johan vi korkade upp en skumoa och firade min nya lya! Wiii!!!

Alla Fina sakar till Fina och bebisen :)
I lördags så solade jag en låång stund sen så drog vi iväg och handlade saker på lite olika ställen som var riktigt nödvändiga att ha! Sen var det dags att efter många om och men att börja packa upp alla lådor! Gick inte så bra för jag var så uttråkad, men sen så satte det fart och jag började fixa mig inför kvällens festligheter med finfina Kajsa,Kristina, med flera :) Det var jättetrevligt att äntligen få träffa söta Frida och deras vän Josefin! Vi var på en jätte härlig förfest sen var det Birger som gällde för hela slanten! Galet mycket folk och galet kul var det! Kom väl hem runt kvart i fyra eller nåt då var det bara fixa sig bland kartongerna upp i sängen äta lite kebab sen fixa tänderna sen soooova!

Kvällens blåsa!

Jag, Kajsa och Kristina (bilder från Kajsas fb)

Frida, Kajsa, jag  (bilder från kajsas fb)

Igår var det fixar dag i lägenheten och till slut efter X antal timmar så var jag klar! Sen BB final och sova! Idag så har jag vart hos syrran hela dagen och myst med alla tre barnen! Åååå vilken härlig 6 juni jag har haft!

(; Emelie håll ögonen öppna så får du se snart något UNDERBART ;)

" Some days nothing reminds me of you, but other days just remembers me of it all "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback