Freee day

Idag är det fredag thank you god!!! =) Happy,happy, happy!

Det blev en oväntad dag idag på jobbet men det är ju fredag så ska inte klaga sen dessutom var det grymt fika så var super nöjd ändå=) Dagen flög förbi och vips så var klockan fyra och det var dags för mig att gå hem! Det var så skönt att sluta "tidigt" idag=)

Jag skulle åkt hem till underbara Emmie och Tompa och kolla på handbollen och äta middag, men har vart så slut hela dagen lång pga astman! Så det blev hem och vila istället!

Nu ska jag snart slänga på en bra film och små sova tänkte jag!


"Don't let the one you love slip through your fingers"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback