Upps and Downs

Idag var det en kall dag, men jag vägrar sätta på mig tjocka kläder igen! Inte mer nu liksom det räcker!

Dagen började bra, dock tusen saker att göra och man fick inte en enda lugn stund. Så blev det resten av dagen!Usch, hann inte med allt som skulle! Fy fabian hatar såna dagar! Men men thats life!

En inte alls rolig sak hände idag och mina tankar är hos dg och din familj! Du vet vem du är och om det finns något jag kan göra så hjälper jag dig! För du är ju sån snäll människa!

Ikväll fixade jag Emmies suprise ska bli så kul och se hennes min imorrn :) hihi! Det tog ett par timmar! Mohahaha

" Time will heal all your wounds, even though it does not look like it right now, I promise you your heart will be heald some day "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback