...Någonstans mitt i mellan...

Tänk om livet ändå kunde vara så enkelt och simpelt så jag visste vad som hände! Allt som händer har en mening men ibland kan jag absolut säga att jag inte ser meningen med allt förrän det är försent. Om jag ändå kunde läsa tankar, gu så lätt och enkelt jag skulle ha det då! Eller lite iaf.

Jag önskar ibland att man kudne förstå varandra och säga till varandra att det varken behöva vara det ena eller det andra, man kan stanna mitt i mellan och fortsätta som förr och ha det grymt! Varför är det så svårt att förstå?! Varför kan man inte bara fortsätta vara där och ha det bäst????


" If you made me smile once, I'll promise you, you will make me smile once more "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback