Ikea och ömma fötter

Ännu en kanondag!

Jag, pappa, Josefine, Morgans faster Madde, Agnes och självklart guldklimpen him self Mogge the man. VI var hela bunten och åt en mysig luch på Ikea, sen när lunchen var klar så behövde pappa åka så vi tjejer fick fortsätta med en rundvandringen. Jag och Agnes(min gravida vän) vankade fram och tillbaka på ikea med magarna i vädret. Mogge, fina och madde hade lite snabbare tempo (med tanke på att det lilla monstret morgan är rätt snabb när man börjar springa).

Jag köpte :

20 st bebis handukar
2 smörknivar
1 äggskärare
1 Lampa

och jag känner mig extremt nöjd=) Efter 3 timmar på Ikea bar det av en snabbis till chilli där Agnes fyndade en jätte fin filt och en skål!

Jag och tompa köpte vår vagn igår med tillhörande bilbarnstol =) SÅÅÅÅ FIN! vi känner oss kanon nöjda:D



hoppas allt rullar på för dig med hjärtat!
Varma kramar /mamman,magen och pappsen


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Låter som en toppen dag!

Hehe och bilstolen betyder ju att ni måste ha bil snart ;)

Kärlek till er alla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback