Lite helg och lite nygalma bilder:P

Då var det söndag!
Vad riden rusar förbi lite små läskigt man hinner ju knappt andas ut!
På ett sätt är det jättebra för om det går snabbt betyder det att det kommer gå fort tills lilla Emelie kommer hem=)
YAYAY!!!

Lite helg uppdate:
Fredag, på dagen så var vi riktigt hurtiga vi började dagen 08:50 genom att cykla omkring en massa. Första stop sommaro, sen ner tillbax till MIXMIX, en ritkigt rolig affär där vi hittade (inte till oss) hårgele i pumpflaska och den var stor:P
Sen stannade vi till vid Nelins och köpte en ny risifrutti en blandning av jordgubb och hallon har jag för mej eller var det smultron? hmm:/ men god var den!
Sen var det lite fix med andra saker för du tror väl inte att vi har glömmt bort din födelsedag? ;)
Även fast du inte är hemma så väntar fina presenter på dej redan iaf :D
Tanken med kvällen var att vi skulle VAXA oss igen, vi var redo och hade köpt saker!
Men istället blev det kubb vid Fyrishov och en massa MYGGOR!
Galet mycket myggor och jag (vi) hatar myggor!!!
Vi var ett mysigt litet gäng och Erica och Maria var med dom oxå och det var så kul att dom kom =)
 Helt enkelt en lyckad fredag:D

Lördag
, Emmie jobbade 07:00-15:00 och jag låg och solade och försökte bli brun =)
Det belv en lugn och mysig dag som var riktigt varm.
På kvällen var vi hos mina barndoms vänner som fyllde 25 Camilla och Cecilia, vi stannade till där en sväng
var väl där och mös till nio tiden. Sen tog vi våra cyklar och cyklade hem till Emmie och Tompa där vi kollade på 27 dresses och Emmie fick lite välbehövlig massage. Lilla emsans rygg och nacke är inte alltid på topp! Men det kommer den att bli snart får vi hoppas =)
Jag satt och pratade med Emmie ett tag men fick aldrig nå svar och när jag kollade på henne så sov hon så sött så sött som bara hon kan. Det blev en tidig kväll för oss vilket vi behövde tror jag nog :)

Söndag, idag när det har vart rent utsagt skitväder, så vaknade jag på fel sida! Men sen satte jag mig och såg säsångsavslutningen både Greys anatomy och Gossip gril! HERREGUD!!! eller vänta tror jag såg Greys igår :P men iaf asså vilka avsnitt jag blir helt galen!!! Jag var i chock under hela 80 minuter av greys!!! hihi
Sen så gick jag över till mamma där annika och anneli med familj var så åt vi tacos och hade det bra! =)

Jag hoppas på finare väder igen men ser lite små dyrstert ut det ser även kallt ut om det är sol verkar det som om det ändå kommer vara kallt! Men tummarna upp snart kommer säkert värmen igen man ska alltid se allt från den ljusa sidan=)

Saknar dej skrutt, du är gymt duktig såg bilden på böckerna! HEJA!
Love u <3 vi ses snart och det är verkligen snart känns det som =)

Här kommer lite bland bilder från dom senaste veckorna =)

Annikas födelsedag, under ett tak mitt i åskskuren :/

Lite små tokiga och ruskigt blöta efter en cykeltur i regnet :P

Glass och Milkshake i stora lass!!!=)

NYHET: Den som blir skjutsad trampar!

Tompa aka grillmästaren =)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Hmm gillar inte riktigt den där regeln med att den som blir skjussad trampar... vissa har ju inte cykel inne i stan =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback