Två vackra underbara människor

Två inlägg på en och samma dag! Idag blir du allt bortskämd Emelie=)

Nu har jag sommarlov:) och det börjar med regn och regn och lite mera regn...
Men vad gör det när man äntligen har lov!

Det här inlägget vill jag dedikera till er mina 2 bästa vänner. Det är inte så mycket att läsa men det är betydelsefullt=)




I en vänskap som denna mellan oss behövs det inga ord. För alla de ord som finns, finns redan i våra hjärtan....

Ni är dom som lyser upp tillvaron när allt är grått och dystert! Vart skulle jag vara om ni inte fanns!
Jag älskar er så!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Älskade du!

Är så skönt att ha fina människor att komma hem till :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback