Tidigt och suddigt..

Idag var det tidigt morgon möte! Helt otroligt var suddig i ögonen fram till halv åtta säkert! Galet hur trött man kan vara vissa dagar! Men snart är det "jullov". Det var julstämning hela dagen lång med tomtegröt och allt till lunch! Inte sådär jätte mätt kan man väl säga att jag blev men det var gott och juligt!

Tidigare under morgonen fick jag tårar i ögonen och det känns jobbigt nu när man börjar närma sig "slutet" och när man inser hur viktig man har varit för vissa! Och vilka fina ord man får:) Det värmer så i en! Men det känns tufft blev till och med lite skakis efter morgonens ståhej!

En fin gåva



Det blev fulltös hela dagen! När klockan var fyra tog jag bussen ner på stan möte upp mamma, vi åkte och hämtade Annika och fort iväg till Ella ocH Gabriels dagis! Ella skulle gå Lucia tåg=) Hon var en söt liten trött tomte! Gabriel blev ledsen för jag missade hans Luciatåg igår för jag jobbade men han lugnade sig efter ett tag! Tur det!


-3
"Don't think twice, it's time to choose"
<3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Preciiiiis tänk inte två ggr, bara kläm det ur dig =P

Snart kommer jag hem, och då vill jag att de ska ha varit sagt, mmmkey???

Postat av: Fia

Du, det kommer jag inte hinna med! hehe ;) det vet du juh att jag inte gör:/ haha, men med både stöd från emmie och dej så kanske jag äntligen fixar det! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback