Knappt fem dagar kvar!!

Då har helgen rusat förbi med fullfart! I fredags så hade vi Luciatåg och det var hur bra som helst=) Efter jag slutat jobba åkte jag hem till Annika så var jag där ett tag sen gick vi till hennes vänner och bakade pepparkakor och kollade Idol! Så det blev lie julmys, men somnade typ i soffan under Idol så ska inte klaga!

Mys

Mina pepparkakor!
I lördags så vaknade jag tidigt och fixade och donade med massa olika saker! Sen åkte jag ner på stan och träffade Marika, gick och julhandlade lite. Jag hittade massa med flamingosaker! hehe det var roligt lite små förvånad blev jag då! Sen pkte jag till Emmie och Tompa! Runt halv sex gick jag och Emmie ner och åt gott på Pitchers va så mysigt och härligt! Efter en stor och god middag gick vi till Oasia och tog oss en liten drink! Vi kom väl hem runt elva kvart över elva eller nå sånt. Kollade slutet på en film sen bar det hem för mej! Drömde massa, massa mardrömmar hela natten usch!

Flamingo

Söta Emmie

Hallon/mynta drink av Tomas

Vaknade tidigt idag och det har bara varit en myssöndag för min del=)

"Ta vara på de människor som får dej att le och som får dej att känna lycka"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback