Hemma, uttråkad, hemma

Jag vaknade i onsdags med värk! Ja en sån j**vla värk!!!
Kände att de inte skulle funka att jobba så det var bara att ringa och sjukskriva sig!=( tråkigt!
När smärtan började lägga sig sakta sakta så fick jag äntligen sova! Jag sov stort sätt hela dagen!
Börjar undra kan jag påverkas av Emmie?!hmmm..
Jag har ju inte gått upp dom där kilona som alla pratade om att man skulle som nära vän, kanske de e så att jag tar lite av det som e jobbigt av henne.

Jag har sett massa filmer och så har jag beställt hem några som jag fått tag på=)
Bland annat så blev det, The tale of Desperaux, Donkey Xote mfl=) Så det har vart mys!
Men det kryper i kroppen och vill bara göra massa massa saker!!=)

Blir hemma imorgon med så att jag inte sjuknar om har en tendens att börja för tidigt och dra ut på det hela!

Vi räknar dagarna här hemma! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback