Tiiiisdag

Idag har jag vart uppe sedan strax förre åtta då jag hade tvättid! Helgen flög förbi, var helt slut efter tentan så i lördags blev det en alldeles för lugn dag! Menmen that's life! I söndags så var jag och Viktor och fikade med hans föräldrar hos hans syster som hade fått det riktigt härligt i hennes ny renoverade lägenhet! :)  Sen så sov Viktor faktiskt kvar vilket betydde en extra natt här hemma med mej :) Igår blev det en hel dag med emmie och ludvig, jätte härligt var det!
.
.
.
.
Fick reda på att jag klarat hemtentan igåt kväll så nu är allt som det ska vara igen! Tack och lov!! :) Känns fortfarande konstigt att inte sova brevid Viktor om nätterna då man är van med att ha honom där!
.
.
.
.
I söndags var det Golden Globes och jag måste säga är lite besviken på modet iår, det var såklart vissa som lyckades men större delen av skaran så var klänningarna hej kom och hjälp mig!! Några som lyckades riktigt bra enligt mig var, Kate Beckinsale,Sarah Hyland, Jessica Alba, Charlize Theron. En som är värd att kolla in som jag inte riktigt har bestämt mig om jag ska tycka om eller inte är Evan Rachel Wood. Sen efter det var det en hel del floppar, hoppas att Oscars galan bjuder på mer!



" Never let go of your fashion it will end with the loss of yourself "

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Gud så skönt att allt gått bra :)

GRATTIS OCH BRA JOBBAT! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback