Ny vecka nya tag

Jag som trodde man skulle klara sig utan snö i Uppsala denna vinter säsong!! Men icke!!!! Visst är det lite mysigt med snö men det är lite onödigt att komma i mitten av januari!! Menmen det är väl kul för alla barn som tycker om snö....
.
.
.
.
Helgen gick för fort som vanligt, i fredags så jobbade jag så sjukt kul och härligt att vara där en sväng men skulle alrdig gå tillbax på riktigt dock! Sen kom Viktor hem tidigt för han hade vart i Skövde så det var härligt med några bonsu timmar :) I lördgas var vi båda små bakis eller jag lite mindre än Viktor! Så det blev en slappar dag vilket va härligt! Och sen helt plötsligt var det den vidriga dagen söndag kommer nog alltid tycka söndagar är vidriga då Viktor åker tillbax. Men man vänjer sig, jag gjorde det i höstas så gör väl det igen!
.
.
.
.
Denna vecka är det skola, mys med Ahmanda, lite mera skola, lite jobb och det blir säkert mys med Emmie och Ludvig, sen blir det träffa kusin och så klart till helgen kommer Viktor hem! Nu är det dags att stoppa i sig något för snart är det skolan som gäller!




" A wish may come true if you believe that the wish will come true "

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jannice Lindell

Håller med. Vill inte heller ha någon snö... De är lite onödigt nu. Kunde ha kommit i december istället..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback