Fort....

Fort, ja fort det är vad tiden går ibland, även fast jag var vaken innan sex idag så känns det knappast som om det är dags att gå och lägga sig!! Vad hände där hur snabbt kan tiden gå egentligen?!
Idag så har jag jobbat igen kul det är vad det är, och sen har jag pluggat det är mitt liv det under veckodagarna! Men det är inget jag klagar på då tiden går fort till helgen då det alltid händer roliga saker :) Nu låter jag sådär kär igen framförallt när Viktor kommer hem!
Imorgon är det yttligare en tidigt morgon då jag har seminarium mellan 8-10 och efter det är planen att träffa Emmie och Ludvig om alla är friska och krya :) Sen så kommer kusin Sara in som jag inte sett på evigheter vi ska ha mys hemma hos mig med mat, kanske vin jag vet inte, syrran kommer oxå alltså Annika! Och Viktor kommer hem tidigt men han ska iväg så det blir bara vi tre hemma med massa snack och spel :)


" You are my everything "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback