Datenight

Och så var den här helgen över!! I fredags så träffade jag Emmie efter skolan och vi gick ner på stan en sväng och köpte en dune vitt vin och en flaska rose, och sedan så ade jag hemma rött mouserande vin som skulle testas under kvällen!! Jag, syster Annika, Sara och Emmie var först hemma hos emmie och käkade och drack vin sen gick vi över till Erica "grannen" pch vi avslutade kvällen hemma hos mej med massa prat om roliga minnen och bilder! Så det blev en riktigt härligt fredag. Sen på natten så kom min Viktor hem (han ahde vart iväg på egna äventyr under kvällen, så jag hann pussa på honom innan han gick iväg)

Resorb till de 3 damerna

Skål!

Snart ett år!!
Igår lördag så var jag och Viktor ut och käkade på resturang och sedan så gick vi på bio, det är vad jag kallar en riktigt datenight! Det blev en riktigt mysig och härlig kväll med min älskling :)
De röda mouserande vinet
Idag är det som ni alla vet söndag och Viktor åkte för ett par timmar sen, blir alltid så tyst när han åker, ingen man kan skratta med eller ibland åt, ingen man kan driva med eller själv bli retad av. Ingen som kommer och ger en pussar på kinden och säger vad fin du är! Det blir verkligen tyst när han åkt!
...Jag älskar dig...

" I love knowing you think of me, and a part of me is allways with you "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback