Burrrrigt

Usch och bläää för att vintern är här!!!! Det är inte sådär superkalt men fuktigt ute och så pass kallt så snön ligger kvar! Idag blev det en bra dag, dock känner jag mig hängig och så men det går nog över :) Skolan var kul som vanligt man kan inte ha annat än roligt när man har Lars som föreläsare!! :)  Efter föreläsningen så gick jag, Amanda och Elin ner på stan en sväng och bara hade det jättebra och härligt :) Kul att Amanda bor inne i stan en sväng!!! :)
.
.
.
.
Så dagen har vart bra och härlig!! Saknar min Emelie dock!!! Jätte mycket vill bara ha hem henne nu!!
Att vänner kan betyda så mycket för en, sanna vänner är svårt att hitta det kan ta år att hitta de rätta. Man ska alltid stanna upp en sekund och fundera på vad sina vänner betyder för en själv. Är det några att ha, ger dom en energi eller slukar de all energi, finns det där när man mår dåligt eller håller de sig borta, är de falska eller sanna, listan fortsätter och när man väl inser att alla ens svar är positiva och ärliga då vet man att man funnit sanna vänner! Emelie är absolut en sådan vän som aldrig skulle vända ryggen till och fly från en, hon ger en glädje, energi, lycka, kärlek och hon är ärlig och säger vad hon tycker och tänker och svarar ärligt på de man frågar. Emelie är en av de finaste och bästa vän man kan tänka sig att ha!

Erotiska Emelie

Den otroligt vackra Emelie
Sommar fina Emelie

Busiga Emelie <3

Passar grymt bra i hatt!

Bästa vännen min

Älskar dej!!


" We will be friends forever, even if you're not here "

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: emelie

Du är bäst! Sån här inlägg ger mig motivation och kämparglöd, vill ju bara komma igenom allt och komma hem till alla er fina människor! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback