9-18

Lämnade hemmet runt nio idag och kom hem sex, det har inte vart så jobbig dag då jag har vart med Emmie och Ludvig hela dagen!! Men det är galet hur mycket energi den lilla pojken har otroligt!! Men han blev dock glad idag då han kunde lyfta upp min tröja och peka på och skratta åt min mage! Tydligen ser den rolig ut :)
Sen var vi ner på stan och strosade då träffade jag två från skolan, jag stod ensam med vagnen och Emmie var iväg. Har nog aldrig sett två så chockade killar stanna och prata fröst i 5 minuter sen fråga mig har du barn? Deras miner när det såg mej va fanme oslagbara så chockade!!!!
Mysdag hela dagen lång blev det, sen hem färga håret och nu bara chilla :) Och Emelie kommer hem idag :D
Imorgon är det skola och förhoppningsvis stor handla :) Saknar Viktor massa just nu!!


" Every moment I spend with you is the most beautiful thing in my life "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback