Regn, blöt och kall

Idag hade jag inte föreläsning förän 13:15 vilket var behövligt! Jag har en tendens att gå upp tidigt även om jag är ledig eller börjar sent men hör och häppna sov till åtta idag eller var det nio, kommer inte ihåg :D Men det var verkligen något jag behövde, sen var det bara plugga, plugga och plugga lite till innan det var dax att dra sig ut i regnet! Det bara öste ner och såklart hade jag världens motvind och massa uppförsbackar :D
Det regnade ännu mer när jag skulle hem och det var väl tur att det var på hemfärden det öste ner som mest!!
Viktor fick sitt första brev hem hit idag!! :D det är verkligen på riktigt vi har blivit sambos! Hel galet och helt fantastiskt underbart är det med! Saknar honom som en tok just nu! Jobbigt när man har så fina underbara människor i sitt liv som vissa dagar/ veckor inte är hemma, men det är vart saknaden huvudsaken man har dom i sitt l iv <3



" Även den vackraste rosen har taggar "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback