Mååååndag igen då!

Jahapp, då var det måndag igen! Vaknade tidigt som vanligt som det brukar vara :)
Dagen började med att gå över till Emmie och där blev det frulle och full rulle! Men det var kul! Lilleman är ju bra rolig han skrattar när man jagar honom och han ska stå och sitta hela tiden! Tiden går så otroligt fort!!
Sen ner på stan en sväng och kolla in lite olika saker, sen fika på stan och så! Islatte favvo :D Sen hem och mysa lite mer med Emmie och Ludde till DH så bra serie! Lööööv it!
Fan va jag hatar att glömma saker! Blir galen på mig själv, framförallt när det kommer till viktiga saker, men så klart är jag ju så uppe i det blå så jag glömmer det allra viktigaste och kommer ihåg det onödigaste! FAN!!!

" Take some time to think twice when you are having a bad day because you will realize that you have a great life "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback