Efter en lång tid

Nu är det dax igen att dra igång med den här bloggen igen! Uppehållet beror på att det har varit en helt amzing sommar med underbara människor runt omkring mig. Och sen har min älskade Emelie vart hemma från Polen!
Den här sommaren har vart helt otrolig först och främst kom Emelie hem och stannade hemma länge för hon var ju så grym och klarade allt i skolan! OOO yes she did! Vi har haft många uppdrag och många äventyr och jag har varit med de bästa, Emelie, Ahmanda, Emmie, Malin och Mickis! Jag har sån tur att jag är omgiven av så många underbara fantastiska människor!
Hör och häppna i början av sommaren fann jag en person som fick mig att känna kräleken igen! Vi vet alla att känslor och jag går inte ihop men jag fann honom eller vi fann varandra med lite hjälp på vägen :) Från första början kändes det rätt och han kändes helt rätt!
Just nu så bor han inte i stan för han kom in och började plugga på annan ort vilket är jobbigt såklart men jag stöttar honom till 100%!
Jag har funnit den sanna kärleken och kan inte vara lyckligare!



Jag har slutat på mitt jobb och är nu mera en student i Uppsala vilket jag trivs med väldigt bra :D
Socialpsykologi A fick det bli och det är riktigt kul med en massa jätte härliga människor!
Allt de som hänt under sommaren kommer jag inte kunna skriva för det är alldeles för mycket men kommer nu börja blogga om de som händer nu!
Så idag föreläsning ska läsa ut en bok på typ några dagar och det är inte lite men lugnt värt det! Sen en tripp till Emmie för att umgås med henne och pussa på lille man som e stor och kryper pch säger snart fia. Sen hem och läsa och läsa och läsa lite till!Imorgon blir det nog lite läs, powerwalk, myrornas och pubrunda med klassen.
"It's never easy to say goodbye to the people you love but sometimes you have to say goodbye to them because you know in your heart that they will return one day"

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Jättekul att du börjat med bloggen igen!! Saknar dig så mycket så känns bra att ha "dig" här iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback