Kryp och grejer

Ja, vi alla vet vad jag tycker om insekter och kryp, man kan väl lungt säga att ogillar kryp och insekter grymt mycket! Men idag har jag vart modig! Vi har varit ute i skogen med massa förstoringsglas och burkar och sånt man har för att utforska kryp. Jag säger BURRRR! Men leendet satt på läpparna och jag fick se en hel del, men jag rörde inget! Det fick Fredrik göra! Smått stolt över mig själv kan jag nog säga att jag är.

Slutade 16 idag så det var bara åka hem och laga mat och ta hand om syrran! Sen har det vart mys sen 20:00 efter vi hade käkat en riktigt god middag gjord av mig :D

" Allmost every change is a good change "


Min nya lilla "lya"

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emelie

Trodde du skulle stannat på skolan, modiga du! :)

Postat av: mamsen

jag kommer och grillar:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback