True Colours

Då var det yttligare en sen dag idag, sen möte så, men jag hade tur en kollega skjutsade hem mig =) Det är många av de som jag jobbar med som är så otroligt stötande och snälla! Det är väl det som ger en styrka för att orka sig igenom dagarna nu när allt är upp och ner!

I söndags var det Oscars galan! Jag säger bara röda mattan! Lika udnerbart som vanligt att kolla in vad de har på sig, smycken,skor, klänningarna. Sen så har vi ju såklart håret och sminket med! Men klänningarna dom e ju alltid häfitga att se! Det var en del besvikelser i år på röda mattan, kändes lite matt och tråkig och att man har försökt för mycket och det bara har blivit kaos! Men har så klart hittat några favoriter, Natalie Portman, Mila Kunis, Amy Adams och Scarlett Johansson. Det var väldigt vackra och fina kläningar! =)

Imorgon är det isen som gäller ska bli spännande och se hur det går.

Det är intressant hur man kan mista sig om och om igen, man tror man ser en person som den är i sina sanna färger, men tillslut så möter man det oanade och det man trodde var sant försvann.

" Your true colour will shine eventually, it may take some time so be patience "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback