Memories

Igår gick snabbt tack gode gud! Skönt med helg och bort ett tag!!

Lite spontant igår så stannade jag och en väldgt god vän på stan för att ta en öl! Vi båda tog Guinness, vilket chockade honom lite smått! Man får alltid veta något nytt varje dag! Så det var jätte trevligt vi hann med att prata om nästan allt vilket vi inte gjort på länge. Förr var det varje dag då vi jobbade ihop och nu blir det då och då! Men är så glad att han finns i mitt liv, det kommer verkligen vara en vän livet ut tror jag.

Senare på kvällen möte jag upp kusin Sara på stan vi gick till Oasia och käkade lite god mat! Var dock inte hungirg men tröck i mig ändå det är ju så otrolgit gott! Vi var kvar till tolv sen slängde vi båda in handuken och åkte hem!

Minnen, jag pratade mycket om minnen igår med Sara, det var riktigt kul att komma på roliga och spontana minnen som man glömt bort! Men grejen är den med minnen, att könslor som man haft kan uppstå igen, vilket ofta kan vara något positivt. Jag fick en känsla igår efter allt prat som jag inte har känt på några månader och det var så underbart att få känna så igen, jag kunde verkligen inte sluta le och Sara såklart tyckte jag var världens tönt, men lycklig för min skull såklart! Hur snabbt en känsla kan komma tillbaka som man trott man tappat! Jag hoppas jag får behålla den här känslan nu ett tag till.

Ikväll så ska jag träffa npgra barndoms vänner som jag inte träffat på flera år! Det ska bli så kul!


" Some memories makes us cry, others makes us laugh and some just makes us fall and all of these memories helps us feel again "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback