En glömd vänskap är återfunnen

Kajsa och Kristina
Igår var dagen en vänskap återuppstod, igår så träffade jag mina barndoms bästisar, när vi var små så var vi oskiljaktiga och extremt lika, vi gick till och med i lika kläder men i olika färger (oftast). Det var över tio år sen vi träffade varandra, men det kändes som om vi hade känt varandra under de åren vi inte setts! Helt otroligt vi kunde prata om allt och det kändes som man hade känt Kajsa och Kristina i hela livet :)

Kajsa är en helt underbar människa! Så vacker, snäll och rar, exakt så fin människa man minns att hon var! Vilken varm och fin människa.   Kristina även hon en helt underbar människa! Så fin, snäll och härlig person! Hon är den där rara och härliga personen man kommer ihåg att hon var för X antal år sen. Vilken fin människa med ett hjärta av guld! Det är konstigt att skriva om båda på två olika sätt för allt jag srkiver passar in på båda såkllart! Jag hoppas och jag tror vi kommer ha varandra i varandras liv nu mer än förr och jag ser redan fram emot alla upptåg vi kommer vara med om! För vi har ju redan varit med om en hel del <3 Och den här gången kommer vi inte "släppa" vår vänskap och jag ser en fin vänskap som kan vara livet ut.


Idag har jag fått Emmie och Tompas lilla bebis present! Äntligen, ska bli kul och se minnen på Emmie och Tompa när de öppnar det lilla paketet :D

Emelie keep the good work going! Du e så grymt duktig, saknar dej!! <3

" We will never get to old to go on new adventures "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback