Weekend number one

Oj, där försvann den helgen! va hände där?!

I fredags var det hem och duscha sen var det iväg till Soso och fixa sig lite sen bar de iväg till flogsta där Marcello hade födelsedags fest! Det var kul och härlig stämning hela kvällen=) Körde på en nykter kväll var inte sugen på att dricka massa! Kom hem vid halv fyra tiden och sen vaknade jag vid åtta och var jätte pigg!! Nåt är fel!


Igår så hade Soso förfest hos sig sen skulle alla dra ut! Var med på förfesten som varade i måånga timmar, alla blev riktigt fulla och galna så kände att det var skönt att jag inte skulle med ut!

Var uppe tidigt idag, vaknade till ett strålande väder och jag fick ett stort leende på läpparna! Kallt och soligt har det varit idag, men ska inte klaga för det har vart så härligt =) Jag möte upp Noel idag nere på stan vi gick omkring och fotade en del! det var riktigt roligt =) När vi fotat klart så tog vi en fika och bara bubblade på om allt! Var så otroligt roligt var så länge sen vi hade tid at snacka!=) Ska bli spännande och se hur bilderna blev!

"Trust your heart and let fate decide"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback