Someday...

....En dag så kommer det jag drömt om gå i uppfyllelse, en dag...


Idag var jag upp tidigt inte vet jag varför man kan inte sova! Är väl så när man har mycket i hjärnan! Att vara sjukskriven en vecka inte min grej när jag har vart ledig så länge redan!! Menmen huvusaken allt blir bra och ordnar sig så är jag nöjd.
Igår var en mysdag med olika överraskningar och det var roligt=) Kände mig lycklig och glad som jag oftast är men igår så var det verkligen en dag ett stort leende på läpparna!
Idag är det en uttråkad Fia som fan, så har dryygat mig mot några stackars människor ni vet vilka ni är;) sorry


"Someday is neverday, and you will make me smile someday "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback